premium dizajn

Revolucija u Lidlu, kreće s prodajom modne marke: 'Cijene će biti formirane tako da ih svako može priuštiti'

Biznis Klub28.11.25, 17:58h

Revolucija u Lidlu, kreće s prodajom modne marke: 'Cijene će biti formirane tako da ih svako može priuštiti'
Iako tačne cijene pojedinih komada još uvijek nisu službeno objavljene, izvori bliski objema tvrtkama navode kako je glavni cilj ove saradnje učiniti premium dizajn dostupnim svima

 

 


Prema informacijama koje donosi njemački Bild, poznati trgovački lanac Lidl uskoro će u svojoj ponudi imati odjevne komade modne marke Strenesse. Saradnja se odnosi na drugu, ležerniju liniju brenda, Strenesse Blue, koja je poznata po svojem sportskom i minimalističkom stilu. 


U sklopu ove ekskluzivne kolekcije, Lidl će ponuditi ukupno osam proizvoda – po četiri za žene i muškarce. Za žene će u ponudi biti: pleteni šal, pletena kapa, pulover te kućno odijelo od velura. Muški dio kolekcije uključuje: pleteni šal, pletenu kapu, pulover, pakiranje od dva para bokserica.


Iako tačne cijene pojedinih komada još uvijek nisu službeno objavljene, izvori bliski objema tvrtkama navode kako je glavni cilj ove saradnje učiniti premium dizajn dostupnim svima. I iz Lidla i iz brenda Strenesse poručuju da će cijene biti formirane tako da si ih “svako može priuštiti”.


Prodaja će, prema dostupnim informacijama, započeti 7. decembra putem njemačke Lidl.de web stranice, dok će se u svim fizičkim trgovinama u Njemačkoj kolekcija pojaviti 15. decembra. 


Informacije o dostupnosti na drugim tržištima zasad nisu poznate.

 

(DEPO PORTAl/ad)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook