Povodom pisanja medija i teksta koji je prenio i DEPO Portal pod naslovom: Šta se dešava sa Glovom u Federaciji: Porezna uprava zaustavila poslovanje, pronađeni ogromni propusti?!, oglasili se iz kompanije Glovo saopćenjem koje u cjelosti prenosimo u nastavku:
- Nakon nedavnih informacija o privremenom prekidu Glovo servisa u Bosni i Hercegovini u petak, Glovo pojašnjava da je razlog isključivo vezan za administrativnu proceduru koja zahtijeva ažuriranje registriranih poslovnih djelatnosti. Svjesni smo da su se pojavila različita tumačenja, međutim potvrđujemo da je prekid bio isključivo vezan za ovu administrativnu obavezu.
Glovo aktivno sarađuje s nadležnim institucijama kako bi se pitanje što brže riješilo.
Trenutno poslujemo putem Donesi, lokalne dostavne službe integrirane u naš ekosistem, kako bismo osigurali nesmetan kontinuitet pružanja usluga. Korisnici mogu nastaviti koristiti sve usluge putem Glovo aplikacije.
Kompanija ostaje u potpunosti posvećena Bosni i Hercegovini, s ciljem osiguravanja kontinuiranog pružanja usluga za korisnike, partnere i sve koji se povezuju putem aplikacije - navodi se u saopćenju ove kompanije.
(DEPO PORTAL/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook