Agencija za pružanje usluga u zračnoj plovidbi Bosne i Hercegovine (BHANSA), kao pružatelj usluga u zračnoj plovidbi BiH suočena je s ozbiljnim operativnim izazovima uzrokovanim iznenadnim i istodobnim povećanjem broja bolovanja među dijelom operativnog osoblja.
Ovo stanje rezultiralo je značajnim poremećajem u pružanju usluga kontrole zračnog prometa, a prema podacima Network Managera, tijekom proteklog vikenda zabilježeno je više od 70.000 minuta kašnjenja u zračnom prometu iznad BiH.
Iako BHANSA u potpunosti poštuje pravo svakog zaposlenika na bolovanje u skladu s važećim zakonodavstvom, dužni smo kao odgovorna institucija provesti provjere opravdanosti ovog naglog porasta, prije svega zbog očuvanja sigurnosti zračne plovidbe - saopćeno je iz BHANSA-e.
U isto vrijeme, Uprava BHANSA je unatoč teškoj financijskoj situaciji - uključujući blokiran račun Agencije zbog spora u kojem BHANSA nije stranka - donijela odluku o isplati punih plaća i pripadajućih naknada svim zaposlenicima. Ovim potezom željeli smo jasno pokazati posvećenost stabilnosti sustava i interesima zaposlenika.
- Iako razumijemo legitimna očekivanja radnika, podsjećamo da destabilizacija sustava kontrole zračnog prometa ima dalekosežne posljedice za reputaciju države i sigurnost prometa, te kao takva ne može biti sredstvo pritiska. BHANSA ostaje otvorena za razgovor, ali neće kompromitirati osnovna načela profesionalnosti i sigurnosti - navodi se u saopćenju.
(FENA/au)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook