Turisti se žale na cijene, tretman i mrave u smještaju: Nije to više ona Hrvatska

Hronika15.06.25, 20:00h

Turisti se žale na cijene, tretman i mrave u smještaju: Nije to više ona Hrvatska
Gosti se žale na cijene i tretman, da se ne osjećaju dobrodošlima i da to više nije Hrvatska kakvu su voljeli i kamo su rado dolazili na more. Zbog visokih cijena moglo se čuti kako su Crna Gora i Grčka bolji izbor.

 

 

 

 

Je li loš turistički maj  bio samo iznimka uoči sezone ili se radi o nečemu što će se preliti i na tri ljetna udarna mjeseca, nezahvalno je prognozirati. Prema riječima Tonćija Glavine u prvih 15 dana juna  gostiju je 20 posto više nego u istom periodu lani. No, da ima nezadovoljnih turista, nije ni čudo jer cijene koje se uredno dižu uoči sezone više nisu iznimka, nego praksa koju primjećuju i u susjednoj Sloveniji. Tako su se jutros na slovenskom radiju Aktual posvetili dobrih pet minuta pritužbama Slovenaca koji se u Hrvatskoj sve češće osjećaju kao bankomati, a ne kao dobrodošli gosti.

 

Gosti se  žale na cijene i tretman, da se ne osjećaju dobrodošlima i da to više nije Hrvatska kakvu su voljeli i kamo su rado dolazili na more. Zbog visokih cijena moglo se čuti kako su Crna Gora i Grčka bolji izbor.

 

Istovremeno, slovensko veleposlanstvo u Zagrebu treću je godinu zaredom pripremilo preporuke za slovenske turiste na odmoru u Hrvatskoj. Između ostalog, savjetuju da provjere valjanost osobnih dokumenata, poštuju propise i budu oprezni prilikom podizanja gotovine. U nekim turističkim ambulantama zdravstvena će skrb uz europsku karticu zdravstvenog osiguranja biti besplatna, a preporučuju i dodatno osiguranje od nezgoda, javlja portal Siol.net.

 

 

Naglašava se važnost posjedovanja europske kartice zdravstvenog osiguranja, koja omogućuje hitnu medicinsku skrb u hrvatskim javnim zdravstvenim ustanovama.

 

Također se upozorava na visoke provizije pri podizanju gotovine na pojedinim bankomatima te se podsjeća da se boravak u Hrvatskoj mora prijaviti i platiti turistička pristojba, neovisno o tome borave li turisti kod prijatelja, u kampu ili apartmanu.

 

Iako je veleposlanstvo uvijek dostupno građanima u ozbiljnim situacijama, konzulka Kristina Kliner ističe da im mogu pomoći samo u okviru svojih nadležnosti. Neki se Slovenci, kaže, obraćaju s molbama koje su daleko izvan diplomatskih ovlasti – traže savjet o odabiru smještaja, pomoć u rješavanju sukoba sa susjedima u kampu, a bilo je i slučajeva kada su ih zvali zbog mrava u apartmanu.

 

U 2024. godini Hrvatsku je posjetilo više od 1,6 miliona slovenskih državljana. Ovog ljeta bit će im na raspolaganju i četiri slovenska policajca koji će od 1. srpnja do 14. kolovoza zajedno s hrvatskim kolegama djelovati u Puli, na Krku, u Novalji i Šibeniku.

 

 

(DEPO PORTAL/af)

 

 

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook