NOVI PROIZVOD NA BH. TRŽIŠTU

Sarajevska pivara i Hari Varešanović udružili snage: Prirodna domaća voda 'Lejla' sa izvora Trebevića...

Biznis Klub12.07.17, 10:08h

Sarajevska pivara i Hari Varešanović udružili snage: Prirodna domaća voda 'Lejla' sa izvora Trebevića...
- Zaista mi je iskreno zadovoljstvo što učestvujem u ovom projektu. Naziv kampanje je „Voda ljubavi“, a upravo je ljubav pokretač svega - ljubav prema poslu, djeci, porodici, muzici, domovini… Ljubav je neophodna za život, kao i voda. Stoga je naša Lejla - voda ljubavi, rekao je Varešanović

 

 

Sarajevska pivara d.d. je na tržište Bosne i Hercegovine plasirala svoj novi proizvod, prirodnu izvorsku vodu Lejla, čije je zaštitno lice popularni pjevač i kantautor Hari Varešanović.


Lejla je čista, prirodna, izvorska, domaća, bh. voda, koja izvire u netaknutoj prirodi planine Trebević. Potiče iz podzemnih ležišta vode, zaštićenih od svakog zagađenja. Takvu - kristalno čistu i netaknutu - Sarajevska pivara je crpi iz vlastitog bunara s dubine od 297 m, koji se nalazi na lokaciji Pivare, na Bistriku, podno Trebevića.


- Nakon potpunog redizajna Sarajevskog i proširenja palete proizvoda piva, došlo je vrijeme da moderniziramo i segment voda koje Sarajevska pivara puni. Poznato je da smo jedna od rijetkih pivara koja ima vlastiti izvor vode, i to čak tri bunara. Kvalitet naše vode je vrhunski, svakodnevno kontroliran i nepromijenjen više od 150 godina i sigurni smo da će i ovaj naš proizvod pronaći put do konzumenata, rekao je generalni direktor Sarajevske pivare d.d. Zlatko Ramić.

 

lejla-voda


Hari Varešanović je 1984. godine osnovao band Hari Mata Hari, koji postaje njegov životni muzički projekt. Od tada je Varešanović objavio 15 albuma, održao hiljade koncerata i prodao milione nosača zvuka.


Varešanović je izvođač nekih od najljepših balada na ovim prostorima i upravo je sa pjesmom „Lejla“ 2006. godine, na  Eurosongu u Atini, osvojio treće mjesto i ostvario najbolji plasman u historiji nastupa naše zemlje na ovom prestižnom muzičkom takmičenju te fantastičnim nastupom oduševio cijelu Evropu.


- Zaista mi je iskreno zadovoljstvo što učestvujem  u ovom projektu. Naziv kampanje je „Voda ljubavi“, a upravo je  ljubav  pokretač svega - ljubav prema poslu, djeci, porodici, muzici, domovini… Ljubav je neophodna za život, kao i voda. Stoga je naša Lejla - voda ljubavi, rekao je Varešanović.

 
Lejla prirodna izvorska voda je izuzetno stabilnog kvaliteta i ima stalan, nepromijenjen i izbalansiran omjer metala i minerala. Blagotvorno djeluje na ljudski organizam, pogodna je za konzumaciju kod svih uzrasta i može se konzumirati u neograničenim količinama.

 

(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)

 

***********************************************

 

Gledajte bonus video na DEPO TV!


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook