Da ne bi uzalud izrovali bečke ili peštanske ulice, Austro-Ugari su odlučili "konjsku željeznicu" - kako se tada nazivao tramvaj - isprobati prvo u Sarajevu.
Tako se u ljeto 1884. godine počelo sa kopanjem sarajevskih ulica i polaganjem tramvajskih šina. Tom prilikom Sarajevo je ostalo bez jednog od najljepših mostova - kamenog mosta koji je premošćavao Koševski potok kod Alipašine džamije, ali je dobilo i titulu prvog grada na Balkanu i u srednjoj Evropi koji je imao tramvaj, javlja portal historija.ba
Prva tramvajska pruga u Sarajevu bila je duga 3,1 kilometar, a počinjala je od današnjeg Ekonomskog fakulteta, pružala se Ferhadijom i dalje glavnom gradskom ulicom (današnjom Titovom) preko Marijin-Dvora i završavala na uzanoj željezničkoj stanici.
Tada je napravljena samo jedna traka pa se tramvaj vraćao istim šinama kojim je i došao.
Bilo je propisano da jedan konj ne smije voziti više od dva kruga, kako se ne bi iscrpio.
Johan Hanke je bio prvi "tramvajdžija".
Prvi tramvaj je zvanično počeo s radom 1. januara 1885. godine u 10 sati.
(Fena/aa)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook