Navedenim ugovorom BH Pošta je preuzela obavezu distribucije računa svim korisnicima usluga koje pruža Sarajevogas na području Sarajevskog kantona u roku od tri dana.
Na ovaj način Sarajevogas je omogućio svim svojim korisnicima da blagovremeno dobiju svoje račune na kućnu adresu, čime se, ujedno, pospješuje kvalitet dostave i naplate.
Ovim ugovorom Sarajevogas se pridružuje skupini javnih preduzeća koja poštuju navedene zakone, kojima se računi za režije, drugi računi, finansijski i drugi izvještaji smatraju pismonosnim pošiljkama i imaju tretman rezervirane poštanske usluge.
Zahvaljujući naporima menadžmenta BH Pošte i Sarajevogasa te resornih ministarstava Federacije BiH i Kantona Sarajevo, prihvaćena su najpovoljnija rješenja koja će biti od koristi, ne samo ovim kompanijama, nego i korisnicima krajnjih usluga.
Za očekivati je da će se u Federaciji BiH uskoro poslovanje svih državnih preduzeća, ali i ostalih privrednih subjekata, prilagoditi Zakonu, kao što je to učinio i KJKP Sarajevogas.
Mensud Bašić, generalni direktor BH Pošte, zahvalio je na razumijevanju rukovodstva Sarajevogasa, naglasivši da i BH Pošta i Sarajevogas, kao javna preduzeća, imaju samo jedan cilj – kvalitetna usluga svim građanima i zakonito poslovanje.
– Nadam se da će ovaj potez Sarajevogasa poslužiti kao urnek i drugim javnim preduzećima i privrednim subjektima – rekao je Bašić.
- Pošta je temelj identifikacije svake države i jedan od njenih pet glavnih stubova. Drago mi je da sa vama potpisujemo ovaj ugovor, koji je rezultat korektnih odnosa i poštenih razgovora naših kompanija. Ovim putem Sarajevogas trajno i sistemski je riješio pitanje dostave računa te ostvario uticaj na kvalitetniju naplatu! – rekao je Salih Selmanović, generalni direkor Sarajevogasa.
(DEPO/eb)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook