![]() |
Foto: Ilustracija |
Vilim Primorac, zamjenik ministra spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH primorac poručio je da su krizna vremena prilika za sve one koji imaju preduzetničku ideju i hrabrost te potcrtao neophodnost poboljšanja vlastite konkurentske pozicije na tržištu.
Istakao je mogućnosti za organski rast i istraživanje tržišta kao novu šansu za preduzetnike.
Ministarstvo spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH intenzivno je uključeno u sve procese ublažavanja nepovoljnih efekata svjetske ekonomske krize.
Usvojena je Strategija razvoja malih i srednjih poduzeća, a u toku je usvajanje zakona o promociji malih i srednjih poduzeća i preduzetništva u BiH.
Ministarstvo je završilo pregovore i u toku su potpisivanja memoranduma o razumijevanje na području unapređenja trgovinske saradnje između BiH i Hrvatske te BiH i Srbije.
Ovim memorandumima omogućuje se daljnji razvoj trgovinske saradnje između naših zemalja, ali i sprječavanje dosadašnjih problema u obliku necarinskih barijera.
Ministarstvo zadnjih nekoliko mjeseci vodi intenzivne razgovore s predstavnicima velikih trgovačkih lanaca u BiH kako bi se osigurao bolji tretman, odnosno kako bi se na policama trgovačkih lanaca počeli preferirati domaći proizvodi.
U tom kontekstu Primorac je posebno naglasio neophodnost jačanja svijesti potrošača o tome da je kvalitetnim marketinškim pristupom moguće uveliko povećati potrošnju domaćih proizvoda, saopštno je iz Kancelarije zamjenika ministra Vilima Primorca.
(FENA, BLIN/DEPO/sv)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook