![]() |
Frustracija koju vlasnici portala Klix.ba, Dario i Mario Šimić, pokazuju prema rastućoj konkurenciji na internet tržištu postaje sve nepodnošljivija.
Stalna meta ovog portala je producentska kuća za proizvodnju i promociju digitalnih sadržaja - DEPO. Uspjeh na tržištu DEPO PORTALA, kao i naše agencije za digitalni marketing DEPO INTERACTIVE, stalni je trn u oku nezajažljive braće Šimić koji smatraju da samo oni imaju pravo da postoje na ovdašnjem tržišnom prostoru. Srećom za tržište, ali još više za publiku, takvo što nije moguće, pa je sve veći brojni onih koji na bh. tržištu traže i dobijaju nešto drugačije i kvalitetnije sadržaje od onih koje im donosi Klix.ba (ili nekadašnji Sarajevo-x).
U svome tekstu "Kako je nastao 'ClickPlus' i 'ekskluzivni' ugovor sa Googleom", koji se bavi radom jedne od novoosnovanih marketing agencija u BiH, a u kojoj je direktor bivši uposlenik agencije DEPO INTERACTIVE, Klix ovdašnjoj javnosti podmeće tvrdnje da se naša agencija 2009. godine, kada je počela sa radom, koristila podvalama kako bi "pokušala ući na bh. tržište". Ta rečenica sugerira da DEPO INTERCTIVE nije uspio u toj svoj namjeri te da se radi o nekakvoj podvali koju treba čim prije zaustaviti.
Srećom po tržište BiH - stvari stoje potpuno drugačije, te je red da ih malo i pojasnimo. DEPO INTERACTIVE je 2009. godine potpisao sa beogradskom agencijom Strawberry Interactive partnerski ugovor za korištenje servisa Google DoubleClick for Advertisers na teritoriju BiH. Taj servis, koji se smatra vodećim i najpouzdanijim servisom u svijetu digitalnog oglašavanja, DEPO INTERACTIVE koristi i danas, te su stoga iza nas desetine kampanja koje su rađene za velike bh. marketing agencije i klijente (Direct Media, M:tel, Communis, Fabrika, Raiffeisen banka, BH Telecom, HT Eronet, Lutrija BiH, Al Jazeera Balkans, Klas, Sarajevska pivara, Itensa SanPaolo Banka, UniCredit banka, Konzum, Sprind, Perutnina Ptuj, Merkur, Evropska komsija, Evropska Unija, NDI, HEA...).
DEPO INTERACTIVE nije bio ekskluzivni, ali jeste dugo vremena bio jedini autohtoni korisnik ovoga servisa u BiH, budući da je HTTpool inostrana agencija koja svoj biznis i servise razvija regionalno, te razvija vlastite servise za online marketing.
Danas je DEPO INTERACTIVE jedna od vodećih agencija za razvoj i kreativu u oblasti digitalne promocije i marketinga u BiH, o čemu svjedoče i brojne kampanje u kojim stalno i iznova dokazujemo svoj kreativni i medijski potencijal. Naši klijenti i partneri su to prepoznali i u sve većem broju koriste naše usluge. Što se tiče samog Google DoubleClicka For Advertisers, tačno je da niko nema ekskluzivnost, ali je još tačnije da ga u BiH donedavno nije koristio niko osim DEPO INTERACTIVE-a, iz prostog razloga - što taj servis nije besplatan!
Dakle, DEPO INTERACTIVE se jeste pokušao, ali se i uspio nametnuti na tržištu digitalnog merketinga, dok se DEPO PORTAL izdigao u nekoliko najuglednijih internet medija u BiH. Bez obzira šta o tome misle braća Šimić i što svojim tekstovima, poput ovog posljednjeg, pokazuju vlastitu medijsku bijedu.
A što se tiče našeg bivšeg uposlenika i njegove agencije, želimo mu svaku sreću u biznisu koji je upoznao i savladao upravo u DEPO INTERACTIVE-u. Jer, i DEPO PORTAL i DEPO INTERACTIVE vjeruju da je konkurencija dobra i da u njoj opstaju samo najbolji!
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook