Grupa je u razdoblju od decembra 2008. do novembra 2009. ostvarila prihode bez PDV-a u visini 101,4 milijarde kruna (14 milijardi dolara). Neto dobit iznosila je 16,38 milijardi kruna (2,2 milijarde dolara), u poređenju s 15,29 milijardi u prethodnoj godini.
Rezultati u četvrtom tromjesečju nadmašili su očekivanja analitičara. Dobit prije oporezivanja porasla je za 12 posto na 7,9 milijardi kruna. Prihodi bez PDV-a povećani su za šest posto na 28 milijardi kruna, saopštila je grupa.
Nova tržišta u 2009. uključila su Libanon i Rusiju.
Ukupno je H&M u novembru 2009. imao 1.988 trgovina, u poređenju s 1.738 u novembru 2008. U 2010. grupa planira otvoriti dodatnih 240 trgovina uglavnom u SAD-u, Velikoj Britaniji, Kini, Francuskoj, Njemačkoj i Italiji, te dvije u Južnoj Koreji.
(javno.com,BLIN/tg)
ČITAJTE DEPO!
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook