SARAJEVO

Zajednički stav SDA, HDZ BiH i PDP-a

Arhiva23.04.10, 11:03h

Centar za regionalne inicijative (CRI) i je u saradnji sa Eduardo Frei Fondacijiom (EFF) iz Nizozemske, s ciljem prevazilaženja osnovnih komunikacijskih prepreka mladih političara organizirao seminar pod nazivom “Odnosi s javnošću i politička komunikacija u izbornoj kampanji“. Učesnici seminara bili su mladi kandidati iz narodnih stranaka u Bosni i Hercegovini: HDZ BiH, PDP, SDA, dok su mladi stranke HDZ 1990 otkazali svoj dolazak

online radionica2Direktor programa TVSA Amir Zukić je u okviru predavanja na temu Komunikacijske vještine- javni nastup, učesnicima prenio teorijsko i prektično znanje o javnom nastupu i vještinama neophodnim za prijenos političke poruke. Aktuelnu temu Odnosi s javnošću i on-line komunikacija, učesnicima su zajedno predstavili Maja Arslanagić, PR Ekonomskog fakulteta u Sarajevu i Maher Al'Osta, stručnjak za digitalni marketing i direktor marketinga Depo Interacitve, agencije koja je zastupnik servisa Google Double Click za Bosnu i Hercegovinu.

online radionica1Tokom radionice učesnicima su prezentirana iskustva o načinu pismenog komuniciranja s novinarima, te osnove vođenja izborne kampanje. Posebno interesantne informacije bile su o kampanji vođenoj tokom predsjedničkih izbora u SAD. Na veoma interesantan i učesnicima blizak način, Maher Al'Osta je prezentirao neiskorištene mogućnosti interneta i elektronske komunikacije u izbornoj kampanji. Učesnicima zanimlji podaci bili su o broju glasača koji se ovim putem mogu pridobiti, prikazano na primjerima on-line kampanja vođenim tokom posljednjih predsjedničkih izbora u Hrvatskoj.

Pozitivni dojmovi

„Seminar je imao za cilj da mladim kandidatima na općim izborima, ili eventualno članovima izbornih štabova kao multiplikatorima u svojim strankama, ponudi informacije i nova znanja koja mogu biti od koristi u procesu izborne kampanje“ – kazao je Aldin Međedović, predsjednik CRI.

Ovom prilikom učesnici seminara dobili su mogućnost da se upoznaju sa iskustvima kampanja vođenih u regionu, ali i sa korisnim vještinama i praksama koje se koriste u Bosni i Hercegovini.

- Brojni su primjeri koji pokazuju da političke stranke koje u svojim predizbornim kampanjama u značajnoj mjeri koristile internet kao medij za obraćanje biračkom tijelu ostvaruju dobre izborne rezultate. Budući da istraživanja pokazuju da značajan broj biračkog tijela u BiH koristi internet, govori nam da je ovakav način promocije zanimljiv političkim strankama. Stranka iz koje ja dolazim, HDZ BiH i do sada je koristila internet kao način promocije, a u budućnosti će to koristiti u znatno većoj mjeri – kazala je Delfa Dejanović predstavnica HDZ BiH, Brčko distrikta.

Svoja pozitivna stajališta o učešću na seminaru istkao je i Rade Mrđen, član Savjeta mladih Banjaluka.

- On-line komunikacija u izbornoj kampanji je jako korisna i aktuelna, a primjeri koje smo danas čuli su svježi i koncizni. Mislim da je poenta prenesena i da su svi učesnici, pa i ja među njima, otišli kućama svjesniji svijeta u kojem živimo i radimo. Mi ćemo se truditi da našim kolegama pokažemo važnost korištenja interneta u političkoj kampanji i da izlobiramo sto veći budžet upravo za tu svrhu – kazao je Mrđen.

- Mogućnost internet oglašavanja mi je bila poznata, ali sam oduševljena činjenicom da za manje pare, nego u printanim i elektronskim medijima, možemo postaviti efikasniju reklamu i realizovati efikasnije predstavljanje, u mom slučaju, političke partije. Maher Al‘Osta je veoma dobar predavać, jer je u stanju predstaviti materiju kojom se bavi, na naćin koji svi mogu shvatiti – izjavila je Anela Rondić, službenica za odnose sa javnostima u KO SDA Sarajevo.

Predstavnici SDA, HDZ BiH i PDP-a iznijeli su zajednički stav o efikasnosti seminara i donijeli zaključak da do zvaničnog početka izborne kampanje organizuju još najmanje tri seminara na iste ili slične teme, kako bi se što bolje pripremili za izbore koje je javnost Bosne i Hercegovine označila kao jednim od najbitnijih od 1996. godine.

(DEPO/eb)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook