TREĆA GODIŠNJICA

Bitka za tržište: Glovo u BiH najavljuje promjenu... Evo ko dolazi na mjesto novog generalnog direktora

Biznis Klub09.05.24, 11:40h

Bitka za tržište: Glovo u BiH najavljuje promjenu... Evo ko dolazi na mjesto novog generalnog direktora
Glavni fokus će biti na unapređenju kvaliteta sadržaja i pokrivenosti u gradovima u kojima Glovo posluje, kako bi nastavili biti najbolja aplikacija za isporuku u smislu korisničkog iskustva - obećava novi direktor kompanije

 

 

Glovo, višekategorijska platforma za dostavu raznih vrsta proizvoda i jela po zahtjevima kupaca, ovog mjeseca slavi svoju treću godišnjicu postojanja u BiH.

 
U protekle tri godine kompanija je kontinuirano širila ponudu i partnersku saradnju. Glovo trenutno posluje u devet gradova u Bosni i Hercegovini i sarađuje sa više od 700 aktivnih partnera, uključujući najrelevantnije trgovce, restorane i trgovine sa širokim asortimanom proizvoda - ističu iz ove kompanije.

 
Također, Glovo se vremenom profilirao kao poželjna i prepoznatljiva kompanija koja pruža mogućnosti rada za 300 sedmično aktivnih kurira koji dostavljaju putem aplikacije Glovo. Kada je u pitanju veličina tima u Bosni i Hercegovini, lokalni Glovo tim ima preko 20 stalno zaposlenih.

 
- Prije tri godine Glovo je krenuo u revoluciju u industriji naručivanja u Bosni i Hercegovini, a sada smo ponosni što smo preko naše platforme isporučili milione proizvoda kupcima u devet gradova. Povjerenje korisnika na našem tržištu - kupaca, partnera i kurira - ključ su našeg uspjeha. Posvećeni smo stalnom poboljšanju naše usluge brze trgovine kako bismo zadovoljili različite potrebe kupaca, a sve s namjerom da Glovo ostane platforma za lak pristup širokom spektru proizvoda - rekao je Stefano Anselmi, novi generalni direktor kompanije Glovo za BiH.

 

stefano-anselmo-direktor-glovo-bih

 

Glovo svake godine ističe nekoliko zanimljivosti vezanih za potrošačke navike korisnika njihove aplikacije, a za pregled prošle godine statistika pokazuje da je korisnik iz Banjaluke imao najizdašnije pojedinačne narudžbe od 95 proizvoda u vrijednosti od 845 KM. Sarajevo i Banja Luka su ostali najaktivniji gradovi po broju isporučenih narudžbi. Najpopularniji proizvodi iz restorana su pice, hamburgeri i ćevapi, a iz supermarketa voda, mlijeko, pivo i banane, navode iz kompanije Glovo.
 

Bogato iskustvo novog direktora
 

Stefano Anselmi, novi generalni direktor kompanije Glovo  za Bosnu i Hercegovinu, već tri godine obavlja različite visoko odgovorne funkcije u ovoj kompaniji. Kao komercijalni lider, uspješno je razvio širenje kompanije u Italiji, nakon čega je upravljao procesima širenja i poslovanja u Maroku, Tunisu i Obali Slonovače. U tom periodu stekao je veliko iskustvo u razvoju tržišta i vođenju međunarodnih timova, kako komercijalnih tako i operativnih.
 

- Zadovoljstvo mi je preuzeti poziciju generalnog direktora kompanije Glovo za Bosnu i Hercegovinu. Uzbuđen sam što ću imati priliku raditi sa dinamičnim timom i doprinijeti daljem razvoju kompanije u ovoj regiji. Radujem se novim izazovima i saradnji sa našim partnerima na unapređenju naših usluga. Što se tiče prioriteta u narednom periodu, glavni fokus će biti na unapređenju kvaliteta sadržaja i pokrivenosti u gradovima u kojima Glovo posluje, kako bi nastavili biti najbolja aplikacija za isporuku u smislu korisničkog iskustva - rekao je Anselmi.
 

Pročitajte još: 
Minus i milionska zarada: Ko posluje bolje - bh. kompanija Korpa ili španski Glovo?

 

(DEPO PORTAL/ad)

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook