BROJNE REAKCIJE

Mercator šokirao: Inovacija ili (malo) previše? Zaposlenicu od krvi i mesa zamijenio robotom

Mediji02.01.24, 20:17h

Mercator šokirao: Inovacija ili (malo) previše? Zaposlenicu od krvi i mesa zamijenio robotom
Mi u Mercatoru smo inovatori. Prvi smo uveli TikTok blagajne, među prvima smo ponudili automatske blagajne, a kao inovatori rado iskušavamo nove tehnologije i pristupe - poručuju iz kompanije

 

 


U posljednjim danima Slovenija je postala svjedokom značajnih promjena u načinu prezentacije vijesti na televiziji, s umjetnom inteligencijom (AI) koja postaje sveprisutna u medijima. Mercator, jedna od vodećih trgovinskih firmi u Sloveniji, izazvala je brojne kritike zamijenivši pravu TV voditeljicu digitalnom.


Na njihovom kanalu M Soseska gledatelje sada dočekuje Ota R. Merc, digitalna voditeljica koja predstavlja anagram imena Mercator. Umjesto lica od krvi i mesa, Ota je digitalna kreacija koja informiše gledatelje o najnovijim vijestima. Ovaj potez Mercatora izazvao je negodovanje brojnih Slovenaca, uključujući i novinarku Mišu Margan, koja se pitala je li ljudska prisutnost još uvijek potrebna u medijima.


Margan je podijelila svoje ogorčenje na društvenim mrežama, izražavajući nelagodu zbog gledanja digitalne voditeljice koja "govori neke bla bla poruke bez trunke empatije i emocija".


Navela je da je ovo zastrašujući pogled u budućnost u kojoj bi umjetna inteligencija mogla zamijeniti tradicionalna televizijska lica, doktore, učitelje i druge zanimanja.


Mercator je odgovorio na kritike, ističući da su pioniri inovacija. Naveli su da testiraju umjetnu inteligenciju u različitim područjima, uključujući komunikaciju. Digitalna voditeljica Ota služi za prenošenje klasičnih korporativnih poruka na sedmičnom nivou, a Mercator je ocijenio svoj potez hrabrim, ističući agilnost i brzinu u brzoj kreaciji takvog sadržaja uz pomoć umjetne inteligencije.


- Mi u Mercatoru smo inovatori. Prvi smo uveli TikTok blagajne, među prvima smo ponudili automatske blagajne, a kao inovatori rado iskušavamo nove tehnologije i pristupe. To vrijedi i za upotrebu umjetne inteligencije koju testiramo ili za interpretaciju podataka na temelju kojih možemo donositi bolje poslovne odluke ili je testiramo u drugim područjima, kao što je to komunikacija - kazali su.


Ovaj potez naglašava rastuću prisutnost umjetne inteligencije u medijima i otvara raspravu o budućnosti tradicionalnih medijskih formata u doba digitalne transformacije, prenose lokalni mediji.

 

(DEPO PORTAL/ad)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook