INTERVJU

Dušan Galović - koordinator EXIT-a

Arhiva14.01.10, 15:47h

Deseti EXIT festival se našao u spotu Prodigyja, jučer je u Holandiji EXIT ušao u finale jednog od najznačajnijih Evropskih festivala,European Festival Awards, u utrci za Best Major Festival. O početnim pripremama za ovogodišnji EXIT, ulaznicama i tvrđavi, reporter DEPO PORTALA razgovarao je sa Dušanom Galovićem, regionalnim Koordinatorom EXIT-a

ExitPripremila: Gorana LONČAREVIĆ

 
DEPO1: Jučer se u Holandiji održao European Festival Awards, u okviru kojeg je EXIT bi na listi deset nominovanih za Best Major Festival. Šta vam znači ulazak u finale?

GALOVIĆ: Nominovani smo za „Best Major Festival“ što nam veoma znači jer smo se takmičili rame uz rame sa najvećim evropskim festivalima kao što su čuveni Glastonbury, danski Roskilde, mađarski Sziget. Exit je među njima najmlađi festival, a upravo ti festivali bili su naš uzor kada smo počeli da stvaramo Exit. Sama nominacija i naravno ulazak u finale je već dovoljno veliko priznanje za nas. Hvala svim fanovima koji su glasali za nas!
 
DEPO2: Šta možete istaknuti kao posebnost ovogodišnjeg EXIT-a? Nakon Chrystal Castles i DIOYY, možete li s nama podijeliti još neka ovogodišnja potvrđena imena? Kakve propratne programe planirate?

GALOVIĆ: Još uvek ne možemo otkriti imena većine izvođača, ali obećavamo vam lepa iznenađenja. Prošle godine proslavili smo jubilej, imali smo fantastičan festival, nastupali su sjajni izvođači, Lily Allen, Arctic Monkeys, Manic Street Preachers, KoRn, Patti Smith, Kraftwerk, Moby, Prodigy, Madness, Carl Cox, a Exit je posetilo 200 000 ljudi. Prodigy, koji su osvojili u okviru „European Festival Awards“ nagradu za izvođača godine, održali su po drugi put na Exitu neverovatan koncert, a kasnije snimke sa Exita i iz Srbije predstavili u svom novom spotu “Take Me to the Hospital“ i potpuno su oduševljeni reakcijama publike na Exitu. Naravno, svaka naredna godina nam je novi izazov, i trudićemo se, pre svega da publici predstavimo nove muzičke trendove, bendove poput Chrystal Castles i DIOYY, koji predstavljaju budućnost muzičke industrije. A naša posebnost su magična Petrovaradinska tvrđava, neverovatna publika i posebna energija, koji vas uvek očekuju na Exitu.

DEPO3: Kakve propratne programe planirate ove godine?

GALOVIĆ: Tokom godina bavili smo se velikim i značajnim društvenim temama, kao što su trgovina ljudima i ukidanje viza, a prošle godine pokrenuli smo veliku ekološku kampanju pod nazivom „I want to live green&clean“. Exit uvek, pored dobre zabave nudi svojim posetiocima mogućnost da se edukuju ili jednostavno počnu da razmišljaju o nekim važnim stvarima koje ih okružuju. To je ono što nikada ne gubimo iz vida, a ekologija će svakako ostati tema broj jedan kojom ćemo se baviti.

DEPO4: Na kojoj lokaciji će se ove godine nalaziti EXIT-ov kamp i koliko je ukidanje viznog režima uticalo na raznovrsnost ovogodišnjih izvođača?

GALOVIĆ: Još uvek razmatramo najbolju lokaciju za kamp. On predstavlja važan deo festivala, i potrudićemo se da kamp zadovoljava sve uslove za udobnost posetilaca i naravno dobru zabavu. Ukidanje viznog režima zapravo više znači nama, jer će mladi ljudi sa ovih prostora konačno moći da putuju slobodno Evropom i da vide i dožive mnoge lepe stvari. Izvođači koji dolaze kod nas uvek pamte neverovatnu energiju publike koja ih sjajno dočeka odakle god da dolaze.

DEPO5:  I ove godine ste ponudili razne vrste popusta, poput onih za srednjoskolce, pa onih sa najnizom promotivnom cijenom, koje su rasprodate. Koliko je jos karata ostalo u prodaji sa manjom cijenom od promotivne i koja je to cijena? Moze li se procentualno odrediti odakle su kupci koji su kupili prve rasprodate karte i koliko ce ukupno karata za EXIT biti u prodaji?

GALOVIĆ: Exit je ove godine svim svojim najvernijim fanovima dao mogućnost da kupe ulaznice sa više od 50 % popusta. To su ljudi koji nam već godinama ukazuju poverenje, i kupuju ulaznice pre nego što je objavljen program festivala. Trenutna cena ulaznica u BiH je takođe promotivna, i iznosi 118 km , dok će redovna cena ulaznica iznostiti 236 km. Posebne popuste pripremili smo za srednjoškolce, i želimo zaista da posvetimo puno pažnje nekim novim klincima koji će dolaziti na Exit. Publika iz inostranstva je brojna i šarenolika, prošle godine smo imali posetioce iz više od 50 zemalja. Među njima su naravno najbrojniji Britanci, kojih u Novi Sad dođe preko 20 000.

(DEPO/BLIN)

ČITAJTE DEPO!

PRODIGY 'Take me to the hospital' - spot s kadrovima s jubilarnog EXITA

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook