FOTO/ PR nije samo dobra ideja, već nužna potreba

Upoznajte Represent Communications BiH – stručnjake za PR, digital i content

Biznis Klub08.09.20, 14:30h

Upoznajte Represent Communications BiH – stručnjake za PR, digital i content
U današnje vrijeme kada je adekvatna komunikacija ključna za uspjeh svakog brenda, PR nije samo dobra ideja, već nužna potreba. U Representu to dobro znaju i imaju odgovore na sva vaša pitanja

 

 

Kada je 2018. godine Represent System otvorio ured u Sarajevu, bio je to očekivan korak nakon deceniju i po rada i rasta na regionalnom tržištu.

 

PR, digital i content agenciju Represent Communications BiH danas čini iskusan tim kreativaca koji svakodnevno kombinuju najbolje prakse u oblasti odnosa s javnošću sa savremenim digitalnim komunikacijama i kroz dopadljive priče i upečatljiva digitalna rješenja plasiraju važne informacije o svojim klijentima.


- Represent Communications BiH dio je velike Represent grupacije sa pet kancelarija u četiri zemlje regiona (Beograd, Podgorica, Skoplje, Banja Luka, Sarajevo). Ta činjenica nas je od početka visoko pozicionirala i omogućila nam važnu podršku vodećih regionalnih stručnjaka koji u našoj agenciji rade i po 15 godina - otkriva Ena Maglić, direktorica sarajevskog i banjalučkog ureda sa višegodišnjim iskustvom rada u odnosima s javnošću i marketingom u domaćim i međunarodnim kompanijama.

 

ena-maglic-pr4


Edukacija kao jedna od uloga Represent Systema


Ona dodaje da je posebna važnost ovog sistema u pažnji koja se posvećuje edukaciji te s ponosom ističe da je Represent Communications certificirani organizator Londonske škole za odnose s javnošću (LSPR) na Zapadnom Balkanu, kroz koju svake godine prođe na desetine polaznika.


- LSPR je iznimno sadržajna škola, koja je ujedno i veoma raznolika kad je riječ o predavačima, ali i polaznicima i temama o kojima uče. Uspjeli smo je organizovati i ove godine, uprkos pandemiji koronavirusa i svim poteškoćama. Kombinacijom online modula i predavanja uživo pružili smo polaznicima iz svih krajeva Bosne i Hercegovine znanja iz odabranih područja koja su prilagođena aktuelnim potrebama tržišta - izjavila je Maglić.

 

Ona je najavila i drugo ovogodišnje izdanje LSPR-a, koje će biti organizovano u Mostaru.


- Zbog velikog interesovanja polaznika, ove godine širimo priču na jug BiH, odakle smo i ranije imali polaznike, a sada će svima s tog područja biti još i bliže da dolaze na predavanja. Ovaj LSPR će trajati od 3. do 31. oktobra, a organizujemo ga u saradnji sa našim partnerom Intera Tehnološkim Parkom - objasnila je direktorica Maglić.


Jesen je u Sarajevu rezervisana za drugi edukacijski program – Content Academy, još jednu međunarodno certificiranu školu koja sadrži ključne module za kreiranje efektnog sadržaja na interneta.


- Content marketing je danas filozofija komunikacije koja ne prekida i maltretira publiku, već koja stvara odnos povjerenja i saradnje s njom. To je nešto što na našim prostorima tek treba da dobije veći zamah, te je stoga i reakcija našeg tržišta na ovu vrstu edukacije odlična - istaknula je Maglić.

 

adisa-fazlovic-pr-1


Polaznici će i ove godine imati priliku slušati iskustva i predavanja uspješnih pojedinaca iz naše zemlje i inostranstva te se okušati na djelu u praktičnim zadacima, a sve to u organizaciji sistema koji na godišnjem nivou realizira više od 500 različitih PR kampanja na regionalnom tržištu, više od 150 videoprojekata i više od 100 animiranih formata.

 

Content i digitalni marketing uz PR


Kada se snaga vizuelnog podudari sa snagom izrečenog, uz dobru reakciju publike - takve poruke su najefektnije. Međutim, to nije lako postići.


- Najveći izazov digitalnog marketinga danas je osmisliti nešto što dosad nije predstavljeno javnosti, a što će u potpunosti odgovarati imidžu koji klijent priželjkuje ili ga je već izgradio - izjavila je Taša Fazlović, digital marketing menadžerica.


Taša je Google certificirani kreativac sa sedam godina profesionalnog iskustva u radu na digitalnim platformama. Prije dolaska u Represent osmišljavala je digitalne strategije za internacionalne brendove.


Danas Represent Communications BiH u svom portfoliju ima niz brendova za koje kreira različite vrste sadržaja, od PR tekstova, preko vizuala i videoprojekcija za različite namjene do cjelokupnih komunikacijskih planova na duge staze jer, kako i poručuju u svom sloganu, komunikacija je njihova inspiracija, a načina da se komunicira s javnošću je mnogo.

 

adisa-pobric-pr2


- Pandemija koronavirusa značajno je izmijenila planove mnogih kompanija kada je riječ o organizaciji događaja i općenito ulaganjima u PR i marketing. Kada je prošao prvobitni šok, mnogi brendovi su shvatili da je budućnost u digitalnom marketingu, međutim, onda se pojavila nova nedoumica, kakav sadržaj komunicirati u ta tmurna vremena i kako se u isto vrijeme pozicionirati kao društveno odgovoran subjekt, a ne ugroziti svoje poslovanje. U svemu ovome mi u Representu bili smo im partneri sa savjetima i idejama. Na taj način smo i u ova izazovna vremena uspjeli udvostručiti broj stalnih klijenata, na šta smo veoma ponosni - dodala je Adisa Pobrić, PR menadžerica Representa, koja je u svijet odnosa s javnošću došla nakon više od decenije rada u novinarstvu.


Ističu da su jednako posvećeni svim klijentima, bez obzira na vrstu i obim njihovog poslovanja, a iznimno su ponosni na to da su u doba pandemije koronavirusa povećali broj klijenata, te potpisali ugovore sa 10 novih partnera iz oblasti content i digitalnog marketinga.


Da je kriza u koju je svijet zapao ustvari prilika da se počne razmišljati na novi način i realizuju neke svježe ideje pokazuje i njihov novi projekat “30 ispod 30”.

 

alen-mehanovic-pr3


- Ovu priču smo pokrenuli s ciljem afirmacije mladih profesionalaca i njihovih mentora kako bismo pokazali da u Bosni i Hercegovini žive vrijedni pojedinci koji, iako su mlađi od 30 godina, imaju važne poluge u svojim rukama i dokaz su da je uspjeh moguć, ali i da postoje kompanije koje cijene njihovu pokretačku snagu”, rekao je Alen Mehanović, direktor projekata koje Represent Communications sprovodi, kao i ključna osoba za „new business -  koji iza sebe ima godine iskustva u novinarstvu, odnosima s javnošću te koordinaciji i organizaciji velikih poslovnih konferencija u BiH.


“30 ispod 30” će u narednom periodu u medijima plasirati važne priče o vrijednim mladim ljudima s nadom da će njihova iskustva i razmišljanja utjecati na odluke onih koji možda razmišljaju da napuste Bosnu i Hercegovinu, ali i promijeniti stavove donosioca odluka o položaju mladih u našoj zemlji te potaknuti promjene na bolje.

 

represent-pr-3


Isti je plan i agencije Represent Communications koja neumorno kombinuje digitalna, kreativna i kontent znanja kako bi o svakom pojedinačnom klijentu ispričala autentičnu priču kakvu zaslužuje, prožetu saradnjom, inovacijom i neprekidnom podrškom. Cijeli proces odvija se kroz upoznavanje i kreiranje komunikacijske strategije koja odgovara svakom brendu pojedinačno kako bismo doprli do ciljane javnosti i poslali važne poruke.


U današnje vrijeme kada je adekvatna komunikacija ključna za uspjeh svakog brenda, PR nije samo dobra ideja, već nužna potreba. U Representu to dobro znaju i imaju odgovore na sva vaša pitanja.

 

Promotivni sadržaj

 

(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)

 



Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!