FOTO I VIDEO/ Gyrocopter - najsigurnija letjelica na svijetu

Iskoristite niske cijene i poletite iznad oblaka: Najveća atrakcija u Sarajevu adrenalin diže do neslućenih visina...

Lifestyle25.06.20, 17:07h

Nema nikakve sumnje da će, ako već nije, žirokopter postati najveća atrakcija ovog grada

 

 

Glumac, pisac, muzičar, pilot... Oni koji bolje poznaju Feđu Štukana, znaju i za njegovu veliku ljubav prema letenju. Ono čime se sada bavi i u čemu posebno uživa, jeste let iznad oblaka u žirokopteru (Gyrocopter), koji važi i za najsigurniju letjelicu na svijetu.


- Naše objave dijele i najčitaniji bh. portali i televizije. Do sada smo letjeli sa više od 500 putnika i taj broj se progresivno povećava, kao i broj pratilaca na društvenim mrežama i broj dijeljenja naših objava. Učestvovali smo i učestvujemo u akcijama traženja nestalih osoba na području cijele BiH. Nema nikakve sumnje da će, ako već nije, žirokopter postati najveća atrakcija ovog grada. Tripadvisor nas je nakon najviših mogućih ocjena koje smo dobili na toj stranici, za sada, postavio na sedmo mjesto najvećih atrakcija u BiH, a bez sumnje ćemo biti na prvom mjestu jer nemamo konkurenciju - navodi Štukan.


Inače, osim za adrenalinsku zabavu, žirokopter je sve više i marketinška atrakcija...  


- Osim u BiH, letimo i van zemlje, tako da bi brendirani žirokopter bio viđen i u susjednim zemljama, na sportskim aerodromima, iznad plaža, stadiona, skijaških centara, sportskih i drugih događaja u i van zemlje. Takođe bi mogao biti izložen u centru grada ili na nekim promocijama i izložbama, sa imenom vaše firme ili proizvoda.

 

Kako kaže, polijeće se sa Sportskog aerodroma Visoko, a u pitanju je GYROCOPTER dvosjed (pilot + jedna osoba). 

 

Nema dobne granice, sva djeca mogu letjeti, a maksimalna težina putnika može biti 120 kg.


Leti se svaki dan u sedmici od 08:00-20:30h po sistemu podjeljenih troškova.


U toku je i sniženje cijena, a ljubitelji adrenalinskih egzibicija, kao i oni koje zanima ovakav vid reklamiranja, sve detaljne informacije mogu dobiti putem telefona: 062 648 666.

 

zirokopter-14

 

A priča o žirokopteru ide ovako... Godine 1920., nakon što je u padu aviona zbog STALL-a (sloma uzgona, najčešćeg krivca za avio nesreće) izgubio najboljeg prijatelja, španski avio konstruktor Don Juan da la Cierva, zarekao se da će dizajnirati najsigurniju letjelicu na planeti, a već 1923. godine svijetu je predstavio Auto Gyro (žirokopter, žiroplan), najsigurniju letjelicu ikad napravljenu, jedinu letjelicu na svijetu koja ne može ući u STALL.


Zbog čega je toliko siguran?


Rotor žirokoptera je uvjek na auto-rotaciji, ne pokreće ga motor nego strujanje zraka, tako žirokopter može da nastavi sa letom i bezbjedno sleti čak i u slučaju otkaza motora. U principu, svako sletanje žirokopterom se i obavlja bez korištenja motora, odnosno sa motorom u leru, dakle u slučaju otkaza motora, žirokopter će sletjeti sigurno, istom brzinom i istom lakoćom kao da je motor u funkciji.


Aktivnim pilotom se smatra onaj pilot koji godišnje napravi 100 sati naleta, dakle motor žirokoptera ROTAX 912 bez ikakvih problema leti 20 godina, nakon kojih je potrebno uraditi generalku, zamjeniti rotor i propeler, tada je letjelica spremna za novih 2000 sati leta. Zbog svoje izdržljivosti, pouzdanosti, male potrošnje, jednostavnog održavanja i mogućnosti da održava isti nivo snage bez obzira na visinu na kojoj leti. Motore ROTAX 912 koristi preko 70.000 ultra-lakih letjelica širom svijeta.


Iako su smatrani čudom avio industrije, Rotax motori prolaze obavezan servis na svakih 100 sati rada, čime se otklanja bilo kakva mogućnost otkaza.


Sa napretkom modernih, lakih materijala, prvenstveno karbona, proizvodnja žirokoptera doživljava nezapamćenu ekspanziju u svijetu avijacije, na prvom mjestu zbog sigurnosti, a zatim zbog prilično niske cijene letjelice, minornih troškova održavanja, hangarisanja, osiguranja i zbog prilično male potrošnje(13-20l 95-oktanskog auto goriva).
Žirokopteri se trenutno, u odnosu na fiksno krilo, prodaju u odnosu 10:1, u Europi i USA.

 

zirokopter-5


Žirokopter je opremljen standardnom i naprednom avio-opremom; radio transmiterom, transponderom kao i posljednjim tehnološkim inovacijama iz polja navigacije, praćenja meteoroloških uslova i avio saobraćaja pa je kao takav odličan izbor letjelice i za panoramske, ali i za međunarodne letove.


Autonomija žirokoptera sa jednim rezervoarom goriva od 80l je 4-5 sati leta, crusing brzina 150km/h, domet preko 700km.


Minimalna brzina žirokoptera je 35km/h što je idealno za panoramsko razgledanje, preporučena visina leta između 1000ft(300m) i 10.000ft(3km).


Visinski rekord letjelice je 26.663ft(8,1km) i drži ga upravo model AutoGyro MTO Sport-model u vlasništvu FUNFLY-a.


Žirokopter ima jako malo ravnih površina, zapravo jedina takva površina je njegovo rotaciono krilo (rotor), koje je širine svega 20cm, zbog toga žiroplan ostaje stabilan i u uslovima jakog vjetra i jakih termičkih stubova, ova letjelica je certificirana da leti na vjetrovima snage 50kt(92km/h).


Nevjerovatne letne sposobnosti uz sve nabrojane karakteristike razlog su masovnog prelaska pilota na žirokoptere.

 

Ova letjelica je idealna za brendiranje. Moguće ju je izbrendirati čitavu ili neke njene površine koje bi bile snimane kamerama, a video snimke možete pogledati na sljedećim linkovima: 


https://www.youtube.com/channel/UCoU8xYTU1xXaSNMCMnuM1dQ


https://m.facebook.com/funflyeurope/ i instagramu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FUNFLY (@funflygyrocopters) on

 

Promotivni sadržaj

 

(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)
 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 6

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još