NAKON KUPOVINE N1 I NOVE TV

Propalo veliko medijsko preuzimanje, ništa od ugovora sa United Groupom: Zašto se vlasnik Pro Plusa u zadnji tren predomislio?

Biznis Klub19.01.19, 15:34h

Propalo veliko medijsko preuzimanje, ništa od ugovora sa United Groupom: Zašto se vlasnik Pro Plusa u zadnji tren predomislio?
Nakon što je Agencija za zaštitu konkurentnosti (AVK) u dosadašnjem postupku navela da neće odobriti preuzimanje, vlasnik Pro Plusa, odnosno kanala Pop TV i Kanal A, odlučio je da odustane od ugovora o prodaji s United Groupom

 


Definitnivno neće biti ništa od najvećeg medijskog preuzimanja u istoriji Slovenije, spajanja firme Slovenia Broadband, u vlasništvu United Groupa i i firme Pro Plus u čijem su vlasništvu najveće komercijalne televizijske stanice Pop TV i Kanal A, piše Biznisinfo.


Nakon što je Agencija za zaštitu konkurentnosti (AVK) u dosadašnjem postupku navela da neće odobriti preuzimanje, vlasnik Pro Plusa, odnosno kanala Pop TV i Kanal A, odlučio je da odustane od ugovora o prodaji s United Groupom.


Firma CME, koja je vlasnik kanala, objavila je ovu informaciju danas na svojoj stranici.


– Central European Media Enterprises Ltd. objavljuje da je prekinula sporazum, najavljen 10. jula 2017, da proda svoje poslovanje u Sloveniji, i da će umjesto toga zadržati puno vlasništvo nad vodećom televizijskom grupom u zemlji – navodi se u obavijesti.


Iz kompanije naglašavaju da ova transakcija nije presudna za njih.


– Naprotiv, čvrsto vjerujemo u vrijednost televizijskog poslovanja u Sloveniji i njenu budućnost. To potvrđuje i izvanredan rast prihoda u protekloj godini – izjavio je Christoph Mainusch, jedan od izvršnih direktora u CME grupi.


U Sloveniji trenutno ostvaruju povrate na investiciju koje nisu vidjeli više od jedne decenije.


U vlasništvu United Groupa su Telemach, televizije N1 i Nova i drugi mediji.

 

(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)



Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!