Ne može jeftinije

'Divlji' prevoznici u Sarajevu građane voze za marku: 'Na Grasove autobuse se ne možemo osloniti - ili kasne ili jednostavno ne dođu'

Hronika16.12.17, 08:59h

'Divlji' prevoznici u Sarajevu građane voze za marku: 'Na Grasove autobuse se ne možemo osloniti - ili kasne ili jednostavno ne dođu'
Prevoz putnika privatnim kombi-vozilima pretežno se vrši na trasama kojima se odvija javni gradski saobraćaj

 

Neredovan javni prevoz u KS-u tjera građane da sve više koriste ilegalni koji se najviše odvija na padinskim dijelovima Sarajeva. Građane do njihovih odredišta prevoze vozači privatnih kombi-vozila koji uslugu naplaćuju jednu KM od polazne stanice do krajnjeg odredišta. Prevoz putnika kombi-vozilima pretežno se vrši na trasama kojima se odvija javni gradski prevoz, a posebno je prisutan u novogradskim naseljima Boljakov i Buča Potok, te Rajlovac.

 

Niža cijena

 

- Već duže vrijeme koristim usluge privatnih kombi-vozila, jer je to jedini način da brzo i jeftino stignem do kuće. Na Grasove autobuse se ne možemo puno osloniti, jer se svako malo dešava da kasni ili se pokvari ili jednostavno propusti vožnju. Nekad je i zbog velikog vremenskog razmaka između dvije vožnje puno jednostavnije dati marku i začas se prevesti do kuće, kazala nam je jedna mještanka iz Buča Potoka.

 

Saobraćajni inspektori Kantonalne uprave za inspekcijske poslove u ovoj oblasti su do decembra ove godine izvršili 363 kontrole, te zbog utvrđenih nepravilnosti izdali 179 prekršajnih naloga u iznosu od 121.181 KM.

 

- Pojavu ovog vida nelegalnog prevoza, još prije dvije godine, značajno je uslovilo neredovno odvijanje javnog gradskog prevoza, kao i niža cijena usluge prevoza, koja iznosi jednu KM. Tada su i inspektori počeli sa stalnim kontrolama u ovoj oblasti, a zbog nerijetko neželjenih situacija u postupku kontrole asistenciju inspektorima pružaju pripadnici MUP-a. Otežavajuću okolnost predstavlja i to što ova oblast nije precizirana zakonom, te inspektori, radi dokazivanja nelegalnog prevoza pred nadležnim sudom, uzimaju podatke i od putnika za potrebe svjedočenja, navode iz KUIP-a.

 

Kazne

 

Kažu da se fizička lica koja obavljaju javni prevoz putnika kombi-vozilima bez odobrenja nadležnog organa sankcionišu novčanom kaznom od 500 KM. Osim toga, postupajući inspektor prekršiocu donosi i rješenje o zabrani obavljanja prevoza, a u slučaju da se isti ponovo zatekne u prekršaju, vozilo se isključuje iz saobraćaja.

 

- S obzirom na to da stanje na terenu to zahtijeva, inspekcijski nadzori u ovoj oblasti biće nastavljeni, dodali su.

 

(Oslobodjenje.ba, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/Foto: Faktor/md)

 

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook