Šest mjeseci nakon što je i službeno otvorena nova Konzumova trgovina u sarajevskoj Ložioničkoj ulici, ploča, oznake, reklama- brend Konzuma, ponovno bi mogli biti vraćeni u staro - Merkatorovo ruho. Iza vizualne i kozmetičke promjene, krije se itekako tajna poslovna rekonstrukcija.
Agrokorova kriza, Konzumovu crvenu boju, za 10 posto radnika do kraja godine mogla bi pretvoriti u crnu. O uticaju Agrokor krize na tržište BiH u Novom danu govorio je ekonomski stručnjak Dženan Đonlagić.
Đonlagić je podsjetio da je kriza Agrokora regionalni problem i očekivano je bilo da se taj problem "prelije" i na tržište u BiH. Ovaj problem za našu državu ima dva ključna faktora, koja su veoma negativni.
"Prvi negativni faktor je dug koji kćerke firme imaju prema bh. dobavljačima i kao implikaciju tog dugovanja imamo najavu smanjenja isporuke roba prema poslovnicam Konzuma. To znači smanjenje proizvodnje, manje novca, prometa i manje poreza u državnoj kasi", objasnio je gost Novog dana.
Drugi negativan faktor je otpuštanja radnika u BiH.
"Govori se o brojci od 300-500 otpuštenih radnika i imamo najave da će se to ponovo intenzivirati", otkrio je Đonlagić.
Ostatak čitajte OVDJE
(N1, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/mr)
********************************************
Pogledajte bonus video na DEPO TV!
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook